Середа
13.12.2017
09:18

Вітаю Вас Гость
RSS

 
ГоловнаРеєстраціяВхід


 

 
Погода в Україні



 

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Жовтень » 14 » Канальний ажіотаж.
21:29
Канальний ажіотаж.

10 жовтня 2011р. мешканці Бурштина, ті котрі є абонентами кабельного телебачення "РАІ", а це практично більшість населення, ввімкнули свої телевізори і... що називається офігіли. Що таке!? Канали поперескакували! А де мій улюблений канал!? Де дівся бля!? Шо за фігня!? Знов те "РАІ" щось крутить! Вічно все в них якісь неполадки з тим телесигналом! За що ми гроші платимо!?... Ну десь так, приблизно. Така реакція абонентів кабельки на перетасовку каналів  телекомпанією "РАІ"  в трансляційній сітці. 

Так що все ж таки сталось? 

Телекомпанією "РАІ" було змінено порядок трансляції програм в метровому і першому СК діапазонах. Кілька каналів поміняли місцями а кілька змінили своє місце в частотних каналах. В абонентів це відобразилось таким чином. На звичному місці одного каналу, улюбленого,  тепер з'явився інший, на якого раніше уваги не зверталось, а на місці іншого улюбленого телеканалу показують "сніг", тобто порожньо. 

Для чого так зробили?

З оголошення, що транслювалось на каналі телекомпанії "РАІ" незадовго до зміни в трансляції каналів, розуміємо що зміна зроблена на вимогу Національної ради з питань телебачення та радіомовлення привести порядок трансляції телеканалів згідно виданої ТРК "РАІ" ліцензії. Якщо поритись в інтернетах можна знайти ті видані ліцензії. Ось наприклад: Р І Ш Е Н Н Я 20.02.2008 N 373  Там є таке поняття як універсальна послуга. Тобто саме ця універсальна послуга має містити ті канали які по даних Нацради можна вільно приймати в даній місцевості на ефірну антену. Ці канали повинні бути розташованими на початку діапазону. Інші канали можуть розташовуватись оператором кабельної мережі на свій розсуд.  


Чому такий ажіотаж навколо ситуації із зміною порядку трансляції каналів?

Наведені на початку статті, практично дослівні, емоційні вислови абонентів, можна почути на вулицях Бурштина. Здається ніхто не був готовим до того що відбудеться така пертурбація з каналами.  А як так? Адже до самої зміни, телекомпанією транслювалось оголошення з метою попередити про ці зміни і про необхідність абонентам переналаштувати свої телевізори. Перш за все напрошується висновок що рейтинг каналу "РАІ" інакше як мініатюрним не назвеш і дуже малий відсоток глядачів був вкурсі грядучої "рокіровки" каналів.  По друге народ люто ненавидить ту ситуацію що за телебачення треба платити і будь-які незручності, хай навіть передбачені і обумовлені в договорі (хоча хто той договір читав коли підписував) сприймає дуже агресивно.

Невже ми деградуємо?

Через вимогу нацради, телекомпанія "РАІ" попала в цугцванг - змушені змінити порядок трансляції що призведе до масового незадоволення абонентів кабельного ТБ. Є чутки що хлопці, котрі вміють користуватись пультом телевізора скористались ситуацією і ходять по налашутуваннях телевізорів, бо маса нашого люду поняття не має як то налаштувати телевізор.  Відомо що й техніки "РАІ" ходять на налаштування за заявками спричиненими внаслідок зміни. Довго не панькаються, ввімкнули автонастройку і все. Грошей правда не беруть хоч ця послуга й платна, про це записано в договорі між абонентом та ТРК "РАІ" (п.5.1.4 договору, принаймні в моєму так) Певна річ! Як братимуть гроші коли самі ситуацію створили, точно скажуть що спеціально щоб грошики додаткові стригти. Цугцванг однако, для РАІ! 
Переглядів: 1305 | Додав: bostonnews
Всього коментарів: 3
1  
В мене проблема вирішилась Автоналаштуванням каналів:) Стало практично все як і було:)

2  
Практично у всіх проблема вирішується автоналаштуванням. Винятком можуть бути старі телевізори типу Електронів 80х років, бо в них треба ручками ручки крутити. Беручи до уваги скільки обурених завертається до мене щодня з претензіями щодо каналів, то просто дивує та кількість людей, які виявляється ніколи не читали інструкцію користувача до свого телевізора і вважають що налаштувати телевізора на канали може тільки спеціаліст smile , а раз за телесигнал платять телекомпанії РАІ, то і налаштовувати телевізор повинна телекомпанія і задарма smile :)
Телевізор, такий само пристрій як холодильник, мікрохвильова піч, ДВД плеєр, мобілка, електробритва і т.п. і є власністю кожної окремої людини, і кожна окрема людина повинна вміти користуватись технікою яку собі придбала. Мабудь нікому на думку не спадало морочити голову Київстару, щоб їхні спеціалісти приходили і щось там налаштовували в мобілці? Смішно правда? І з телевізором так само.

3  
Я цілком згідний з Степаном. Користування телевізором це справа кожного власника а не компанії яка надає послуги! Яб хтів подивитись як б прийшли представники Самсунка щоб наприклад загрузити пральну машинку і поставити програму для прання wacko

Люди та нетупіть так!!!!!!!!!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2017
Використовуються технології uCoz